COVID GARANCIJA

Brezskrbne počitnice!

Svojim gostom omogočamo brezskrbno načrtovanje počitnic. Vsi paketi in ceniki vključujejo COVID GARANCIJO, kar pomeni, da ste v primeru razglasitve epidemije upravičeni do 100 % povračila vplačila.

S COVID GARANCIJO vam zagotavljamo 100 % brezplačno odpoved glede na epidemiološko stanje COVID 19  v primeru zaprtja kapacitet.  

 

ZELENI KLJUČ

Standard odličnosti

Program Zeleni ključ želi povečati uporabo okolju prijaznih in trajnostnih načinov poslovanja ter posledično zmanjšati skupno rabo virov, dvigniti zavedanje in spremeniti vzorce obnašanja vseh deležnikov v posameznih turističnih obratih in v turistični industriji nasploh.

Zeleni ključ zagotavlja vsem gostom, da z izbiro certificiranega turističnega obrata, neposredno pripomorejo k varovanju okolja. Obrati vzdržujejo visoke okoljske standarde s pomočjo stroge dokumentacije in pogostih kontrolnih pregledov. Trajnostni znak Zeleni ključ lahko pridobijo hoteli in hostli, manjši nastanitveni obrati, kampi in počitniški parki, kongresni centri, gostinski obrati in turistične atrakcije.

GREEN & SAFE

Za odgovorno, varno in trajnostno ravnanje v turizmu

Zdaj je čas. Da ravnamo odgovorno, varno in trajnostno.

Zato v Pohorje Village Wellness & Spa Resortu spoštujemo odgovorne potovalne standardne slovenskega turizma in smo ponosni nosilci znaka GREEN&SAFE, ki je skupna zaveza odgovornemu, varnemu in zelenemu turizmu.

Z njim označujemo in poudarjamo visoke higienske standarde in protokole ter trajnostna priporočila.

VAREN RESORT

Z namenom zagotavljanja najvišjega standarda čistoče, ki zagotavlja vsem našim gostom in seveda tudi našim sodelavcem, varnost in zaščito, smo v Pohorje Village Spa & Wellness resort vpeljali posebne higienske standarde, postopke čiščenja in razkuževanja ter prilagodili načine poslovanja. Tako naš resort deluje pod okriljem projekta VAREN Resort.

HIGIENSKI UKREPI ZA VAŠO IN NAŠO VARNOST

Na podlagi študij, ki so jih opravili naši poslovni partnerji, smo oblikovali načrte čiščenja in razkuževanja po posameznih oddelkih in prostorih. Ti načrti definirajo območja kritičnih točk v posameznem prostoru, ki zahtevajo našo dodatno pozornost in pogostejše čiščenje.   

Pod okriljem varnega resorta se boste, dragi naši gostje, lahko počutili sproščeno in varno na vsakem koraku vašega oddiha in kar je najpomembneje – pri tem ostali zdravi.

OSEBJE

Naši zaposleni tako v službi, kot izven nje, sledijo splošnim higienskim ukrepom ter tako pripomoreju k varnosti vseh nas. Naše osebje na delo prihaja izključno zdravo, kar tudi redno preverjamo.

ODGOVORNO

Naši zaposleni pri delu odgovorno uporabljajo predpisano zaščitno delovno opremo. Pri tem so bili vsi natančno seznanjeni z načinom pravilne namestitve, uporabe in odstranitve le te.

Skrbimo za redno in temeljito informiranje zaposlenih o pravilnih postopkih delovanja, čiščenja in poslovanja resorta – tako so vsi naši sodelavci redno seznanjeni s posebnimi postopki čiščenja, zavedajo se pomena upoštevanja strogih smernic delovanja, predpisanih s strani države, ter naučeni kako se odzvati v primeru morebitne krizne situacije.

Z namenom povečanja varnosti bivanja, smo vam omogočili brezstične komunikacije z našim osebjem. Pri tem potrebujete le osebni telefon in našo aplikacijo.

RECEPCIJA

V luči zmanjšanja možnosti okužbe, so gostom na voljo brezstične recepcijske storitve prijave, odjave in izvedbe plačila, ki omogoča kratke in varne postanke na recepciji oziroma prijavo v sobo brez postanka na recepciji. Omogočamo prejem računa v e-obliki.

ČISTO

Na recepciji in v hotelski avli je nameščenih več razkuževalcev rok.

Redno razkužujemo recepcijski pult in pos terminale. Omogočamo varno uporabo pisalnega pribora, katerega razkužimo za vsakim uporabnikom.

Vsak gost ob prihodu prejme razkuženi ključ za vstop v namestitveno enoto.

Vse tiskovine (prospekti, brošure in zemljevidi) so bile umaknjene iz skupnih prostorov, vam jih pa (na vašo zahtevo) z veseljem ponudimo.

Recepcija se redno zrači, večkrat dnevno.

Skrbimo za dosledno upoštevanje varnostne razdalje (minimalno 1,5 m) med gosti na recepciji in v avli hotela.

Uporabo dvigala je predvidena zgolj za eno osebo (za več oseb izključno v kolikor prihajajo iz istega gospodinjstva ali so osebe ožji sorodniki). Dvigala se redno razkužujejo. Vsekakor pa priporočamo uporabo stopnišč.

HOTELSKA SOBA IN APARTMA

V času bivanja ne vstopamo v vašo sobo – dnevno čiščenje izvajamo le na vašo zahtevo. Omogočamo brezstično naročilo svežih brisač in toaletnega papirja brez vsopa v sobo. V tem primeru svetujemo redno zračenje vaše sobe ali apartmaja.

TEMELJITO

Pri svojem delu uporabljamo čistila in dezinfekcijska sredstva zanesljivega partnerja za zagotavljanje trajnostnih in sonaravnih rešitev – Ecolab, ki s programom 360°zaščite omogoča uravnoteženo higieno in udobno bivanje tako bolnišničnih bolnikov kot hotelskih gostov.

Vso posteljno perilo in frotir v resortu je narejen iz kakovostnih materialov ter opran s pralnimi postopki s kemo-termično dezinfekcijo perila, ki uničuje bakterije in viruse. V skladu s tem delovanjem si lahko na recepciji resorta ogledate certifikate našega partnerskega podjetja Salesianer, ki skrbi za varnost in neoporečno čistočo perila.

V luči zagotavljanja vaše varnosti, so iz sob umaknjeni vsi okrasni vzglavniki in posteljnina.

Hotelske informacije, ki so se nahajale v sobi, smo digitalizirali. Prebirate jih lahko v aplikaciji ali najdete na naši spletni stani. To velja tudi za nabor reklamnega materiala in cenike.

RESTAVRACIJA IN KAVARNA

Mize v obeh restavracijah in v hotelski kavarni so postavljene v varnem razmaku (najmanj 1,5 m). Pred vhodom v lokal so nameščeni razkuževalci rok. Skrbimo za redno razkuževanje inventarja (mize in stoli so razkuženi za vsakim gostom, prostor se redno zrači, poteka večkrat dnevno razkuževanje površin, katere se gosti najpogosteje dotikajo – kljuke, obešalniki, točilni pult, držala... )

KVALITETNO

Hrano in pijačo pripravljamo in postrežemo v skladu s strogimi higienskimi standardi.

Ves droben inventar (posoda, krožniki, pribor) umivamo v pomivalnem stroju in z ustreznimi čistili, kar uničuje bakterije in viruse.

Iz restavracije smo umaknili vse dekorativne elemente, ki predstavljajo nevarnost za prenos virusov.

Pribor v restavraciji postrežemo posamično, na način ki onemogočamo nezaščiten stik in morebitno onesnaženost.

WELLNESS IN SPA

Na več točkah (ob vstopu, ob vstopu na stranišča, ob tuših) smo namestili razkuževalce rok. Omogočamo brezstično plačilo storitev in rezervacije. Vse zapestnice so pred ponovno uporabo razkužene. Skrbimo za redno čiščenje in razkuževanje celotnega bazena in savn, ob bazenskih površin, površin za počivanje, stranišč in tušev.

WELLNESS IN SPA

Omejili smo število oseb, kar obiskovalcem omogoča več prostora, večjo medsebojno razdaljo in posledično višjo varnost. Na ležalnikih vzdržujemo razdaljo 1,5 m (ne velja za osebe, ki prihajajo iz skupnega gospodinjstva), v bazenu in v savni je ta razdalja 2 m.

Skrbimo za redno zračenje.

Ležalniki, omarice, garderobe in masažne sobe so dezinficirani po vsaki uporabi.

Frotir in rjuhe so narejeni iz kakovostnih materialov ter opran s pralnimi postopki s kemo-termično dezinfekcijo perila, ki uničuje bakterije in viruse.

Turške savne so začasno zaprte.

Dosledno preverjamo zdravstveno stanje pri naročenih strankah na masažo. Pred vsako masažo strankam merimo telesno temperaturo.

Naši zaposleni pri delu nosijo ustrezno delovno opremo in zaščitna sredstva ter sledijo navodilom NIJZ za varno izvajanje dejavnosti.

V zaprtih prostorih je obvezna uporaba obrazne maske.

POSLOVNA SREČANJA

Pred dvorano in ob govorniškem pultu smo namestili razkuževalce rok. V dvoranah zagotavljamo razmik med sedeži 1,5 m. Skrbimo za dosledno razkuževanje vseh površin in inventarja v sejnih prostorih (posebna pozornost je posvečena razkuževanju inventarja, katerega se gosti pogosteje dotikajo - mize, stoli, kljuke, govorniški oder).

POSLOVNO VARNO

Prilagodili smo ponudbo kavnih odmorov, ki omogočajo varno postrežbo na zahtevani medsebojni razdalji 1,5 m.

Poskrbeli smo za pogosto zračenje sejnih prostorov.

Skrbimo za dezinfekcijo garderobe.

DOBRODOŠLI V VARNEM POHORJE VILLAGE WELLNESS & SPA RESORTU

Večina uvedenih ukrepov je bila še pred kratkim nepredstavljiva. Danes pa nam bo zagotavljala boljši jutri. 

Hvala, da nam pri tem pomagate. 

COVID GARANCIJA

Brezskrbne počitnice!

Svojim gostom omogočamo brezskrbno načrtovanje počitnic. Vsi paketi in ceniki vključujejo COVID GARANCIJO, kar pomeni, da ste v primeru razglasitve epidemije upravičeni do 100 % povračila vplačila.

S COVID GARANCIJO vam zagotavljamo 100 % brezplačno odpoved glede na epidemiološko stanje COVID 19 v primeru zaprtja kapacitet. 

VAREN RESORT

Z namenom zagotavljanja najvišjega standarda čistoče, ki zagotavlja vsem našim gostom in seveda tudi našim sodelavcem, varnost in zaščito, smo v Pohorje Village Spa & Wellness resort vpeljali posebne higienske standarde, postopke čiščenja in razkuževanja ter prilagodili načine poslovanja. Tako naš resort deluje pod okriljem projekta VAREN Resort.

HIGIENSKI UKREPI ZA VAŠO IN NAŠO VARNOST​

Na podlagi študij, ki so jih opravili naši poslovni partnerji, smo oblikovali načrte čiščenja in razkuževanja po posameznih oddelkih in prostorih. Ti načrti definirajo območja kritičnih točk v posameznem prostoru, ki zahtevajo našo dodatno pozornost in pogostejše čiščenje.   

Pod okriljem varnega resorta se boste, dragi naši gostje, lahko počutili sproščeno in varno na vsakem koraku vašega oddiha in kar je najpomembneje – pri tem ostali zdravi.

OSEBJE

Naši zaposleni tako v službi, kot izven nje, sledijo splošnim higienskim ukrepom ter tako pripomoreju k varnosti vseh nas.
Naše osebje na delo prihaja izključno zdravo, kar tudi redno preverjamo.

ODGOVORNO

Naši zaposleni pri delu odgovorno uporabljajo predpisano zaščitno delovno opremo. Pri tem so bili vsi natančno seznanjeni z načinom pravilne namestitve, uporabe in odstranitve le te.

Skrbimo za redno in temeljito informiranje zaposlenih o pravilnih postopkih delovanja, čiščenja in poslovanja resorta – tako so vsi naši sodelavci redno seznanjeni s posebnimi postopki čiščenja, zavedajo se pomena upoštevanja strogih smernic delovanja, predpisanih s strani države, ter naučeni kako se odzvati v primeru morebitne krizne situacije.

Z namenom povečanja varnosti bivanja, smo vam omogočili brezstične komunikacije z našim osebjem. Pri tem potrebujete le osebni telefon in našo aplikacijo.

RECEPCIJA

V luči zmanjšanja možnosti okužbe, so gostom na voljo brezstične recepcijske storitve prijave, odjave in izvedbe plačila, ki omogoča kratke in varne postanke na recepciji oziroma prijavo v sobo brez postanka na recepciji. Omogočamo prejem računa v e-obliki.

ČISTO

Na recepciji in v hotelski avli je nameščenih več razkuževalcev rok.

Redno razkužujemo recepcijski pult in pos terminale. Omogočamo varno uporabo pisalnega pribora, katerega razkužimo za vsakim uporabnikom.

Vsak gost ob prihodu prejme razkuženi ključ za vstop v namestitveno enoto.

Vse tiskovine (prospekti, brošure in zemljevidi) so bile umaknjene iz skupnih prostorov, vam jih pa (na vašo zahtevo) z veseljem ponudimo.

Recepcija se redno zrači, večkrat dnevno.

Skrbimo za dosledno upoštevanje varnostne razdalje (minimalno 1,5 m) med gosti na recepciji in v avli hotela.

Uporabo dvigala je predvidena zgolj za eno osebo (za več oseb izključno v kolikor prihajajo iz istega gospodinjstva ali so osebe ožji sorodniki). Dvigala se redno razkužujejo. Vsekakor pa priporočamo uporabo stopnišč.

HOTELSKA SOBA IN APARTMA

Pohorje Village Wellness & Spa Resort_razkuževanje sob

V času bivanja ne vstopamo v vašo sobo – dnevno čiščenje izvajamo le na vašo zahtevo. Omogočamo brezstično naročilo svežih brisač in toaletnega papirja brez vstopa v sobo. V tem primeru svetujemo redno zračenje vaše sobe ali apartmaja.

TEMELJITO

Pri svojem delu uporabljamo čistila in dezinfekcijska sredstva zanesljivega partnerja za zagotavljanje trajnostnih in sonaravnih rešitev – Ecolab, ki s programom 360°zaščite omogoča uravnoteženo higieno in udobno bivanje tako bolnišničnih bolnikov kot hotelskih gostov.

Vso posteljno perilo in frotir v resortu je narejen iz kakovostnih materialov ter opran s pralnimi postopki s kemo-termično dezinfekcijo perila, ki uničuje bakterije in viruse. V skladu s tem delovanjem si lahko na recepciji resorta ogledate certifikate našega partnerskega podjetja Salesianer, ki skrbi za varnost in neoporečno čistočo perila.

V luči zagotavljanja vaše varnosti, so iz sob umaknjeni vsi okrasni vzglavniki in posteljnina.

Hotelske informacije, ki so se nahajale v sobi, smo digitalizirali. Prebirate jih lahko v aplikaciji ali najdete na naši spletni stani. To velja tudi za nabor reklamnega materiala in cenike.

RESTAVRACIJA IN KAVARNA

Mize v obeh restavracijah in v hotelski kavarni so postavljene v varnem razmaku (najmanj 1,5 m).
Pred vhodom v lokal so nameščeni razkuževalci rok.
Skrbimo za redno razkuževanje inventarja (mize in stoli so razkuženi za vsakim gostom, prostor se redno zrači, poteka večkrat dnevno razkuževanje površin, katere se gosti najpogosteje dotikajo – kljuke, obešalniki, točilni pult, držala… )

KVALITETNO

Hrano in pijačo pripravljamo in postrežemo v skladu s strogimi higienskimi standardi.

Ves droben inventar (posoda, krožniki, pribor) umivamo v pomivalnem stroju in z ustreznimi čistili, kar uničuje bakterije in viruse.

Iz restavracije smo umaknili vse dekorativne elemente, ki predstavljajo nevarnost za prenos virusov.

Pribor v restavraciji postrežemo posamično, na način ki onemogočamo nezaščiten stik in morebitno onesnaženost.

WELLNESS IN SPA

Na več točkah (ob vstopu, ob vstopu na stranišča, ob tuših) smo namestili razkuževalce rok.
Omogočamo brezstično plačilo storitev in rezervacije.
Vse zapestnice so pred ponovno uporabo razkužene.
Skrbimo za redno čiščenje in razkuževanje celotnega bazena in savn, ob bazenskih površin, površin za počivanje, stranišč in tušev.

Omejili smo število oseb, kar obiskovalcem omogoča več prostora, večjo medsebojno razdaljo in posledično višjo varnost. Na ležalnikih vzdržujemo razdaljo 1,5 m (ne velja za osebe, ki prihajajo iz skupnega gospodinjstva), v bazenu in v savni je ta razdalja 2 m.

Skrbimo za redno zračenje.

Ležalniki, omarice, garderobe in masažne sobe so dezinficirani po vsaki uporabi.

Frotir in rjuhe so narejeni iz kakovostnih materialov ter opran s pralnimi postopki s kemo-termično dezinfekcijo perila, ki uničuje bakterije in viruse.

Turške savne so začasno zaprte.

Dosledno preverjamo zdravstveno stanje pri naročenih strankah na masažo. Pred vsako masažo strankam merimo telesno temperaturo.

Naši zaposleni pri delu nosijo ustrezno delovno opremo in zaščitna sredstva ter sledijo navodilom NIJZ za varno izvajanje dejavnosti.

V zaprtih prostorih je obvezna uporaba obrazne maske.

POSLOVNA SREČANJA

Zelene sejne sobe na Pohorju

Pred dvorano in ob govorniškem pultu smo namestili razkuževalce rok.
V dvoranah zagotavljamo razmik med sedeži 1,5 m.
Skrbimo za dosledno razkuževanje vseh površin in inventarja v sejnih prostorih (posebna pozornost je posvečena razkuževanju inventarja, katerega se gosti pogosteje dotikajo – mize, stoli, kljuke, govorniški oder).

POSLOVNO VARNO

Prilagodili smo ponudbo kavnih odmorov, ki omogočajo varno postrežbo na zahtevani medsebojni razdalji 1,5 m.

Poskrbeli smo za pogosto zračenje sejnih prostorov.

Skrbimo za dezinfekcijo garderobe.

DOBRODOŠLI V VARNEM POHORJE VILLAGE WELLNESS & SPA RESORTU

Večina uvedenih ukrepov je bila še pred kratkim nepredstavljiva. Danes pa nam bo zagotavljala boljši jutri. 

Hvala, da nam pri tem pomagate. 

Scroll to Top